Logo Dans og Toner         Home    Om oss    Forestillinger    Uttalelser    Avisomtaler 

Impulser

"Dans og Toner gav i løpet av en time elevene en uvanlig musikkopplevelse og
 levende dansekunst. "Impulser" var en fartsfylt og morsom forestilling. Kunstnerne
fikk elevenes ubetingede oppmerksomhet."
Telemark Arbeiderblad

"Dans og Toner traff blink hos ungdomsskole publikummet. Med humor, komisk talent,
dans av høy kvalitet, musikk ungdom liker og følelser som de kjenner igjen, bringer
Dans og Toner dansen ut til dem som ellers ikke ville gått på en slik forestilling.
Det er målet og det målet når de!"
Fremtiden

"Forestillingen var fantastisk! Den engasjerte i høy klasse. Endelig fikk vi se kunst på
så høyt nivå. Dette vil vi ha mer av!"
Forsand Kommune

"Dans og Toner åpner døren inn til dansens verden."
Hallingdølen

"Imponerende impulser inspirerte! Varm applaus fra publikum tydet på at 
forestillingen ble en innertier"  
Moss Avis

"Kunstnerne var utrolig flinke til å få kontakt med publikum. Sjelden har forsamlinga
fulgt så intenst med. Elevene ville ikke gå, ble sittende etter at det var slutt.
Det opplever vi sjelden på ungdomsskolen!"
Stranda U skole"

Flott forestilling!! Skulen trenger slik kunst i hverdagen, et område som bør
 prioriteres enda meir."
Hareid skole

"Det var utrolig å se hvordan ensemblet klarte å få ungdommen til å åpne seg og
være med i forestillingen. Kjempebra!"
Time Kommune

"Tusen takk for en kjempebra forestilling! Flott for oss å få oppleve kunstnere
av så høy kvalitet. Elevene satte tydelig pris på kvaliteten, den fantastiske dansen,
musikken og humoren!"

Råholt U skole

"Yndig tåspiss dans, pulserende jazzrytmer og hard techno evnet å trollbinde elevene.
Stilren dans av Vidar Hansen/Marit Krogeide og Peter Lodwicks komiske talent gjorde
Dans og Toners opptreden til kunst for "massene". Elevenes dom var klar: "Vi trodde det
skulle bli kjedelig, men det var kult. Det var kjempebra og vi ble imponert!" 

Eidsvoll Blad

”Det var klart helt fra begynnelsen av forestillingen at dette var noe som fenget. Det var bredde og variasjon gjennom hele forestillingen. Dette medvirket til at elevene ble engasjert og deltok aktivt hele tiden. Hele forestillingen bar preg av faglig dyktighet”.
Kragerø kommune